14 februari 2007

Stackars mig:(

Världens bästa lyckodag slutade i kräksjuka och till råga på allt lyckades jag inte lösa xml-uppgiften.

Natten har spenderats sovande på badrumsgolvet, förutom att jag en gång i kvarten har spytt och haft diarre samtidigt. Stackars pontus har också spenderat sin natt på toaletten. Inte för eget bruk utan för att hålla i mig när jag inte längre orkade sitta upp på toaletten. Bläää.

Om det finns en högre makt så hoppas jag verkligen att han/hon skonar pontus från denna kräksjukan. Åtminstone tills efter flytten...

Idag är det alla hjärtans dag. Tanken var att vi skulle campa i huset, tända en brasa och bara ha det mysigt. Men vem klagar, alvedon, ett glas med uppkokt vatten, en spyhink och en helkväll framför tv:n är ju inte heller illa. Dock inte lika romantiskt.

5 Comments:

At 15 februari, 2007 00:35, Anonymous Anonym said...

Stackare, jag lider verkligen med dig :-( Hoppas att det går över lika fort som det började.

 
At 15 februari, 2007 11:48, Blogger Lotta said...

Det är redan mycket bättre. Fick i mig te och en macka i går kväll och det har (peppar, peppar) stannat kvar i magen över natten...

 
At 15 februari, 2007 13:32, Anonymous Anonym said...

Tänker på dig!
Vi är friska, än så länge
(peppar, peppar)

Kram

 
At 15 februari, 2007 13:56, Blogger Lotta said...

Tack vad ni är snälla som tänker på mig:)

Skönt att jag inte smittade ner uppfinnarna:)

 
At 16 februari, 2007 15:37, Blogger Pytti said...

hoppas du mår bättre och allt går bra i helgen!

 

Skicka en kommentar

<< Home