12 januari 2007

Andra, tredje, såld!

Jaaaa, lägenheten är såld. Det tog exakt 5 dagar från det jag satte ut en enda annons på blocket. Helt otroligt! Trodde ingen ville ha en lägenhet för runt en halv miljon i eskilstuna, men det bara kryllar av tokiga människor där ute.

Nedräkningen till flytten som blir den 17 februari har härmed börjat. Tjobidobidoooo!!!

Har någon något tips på trollformel eller liknande som gör att lägenheten packas och städas av sig själv. Har försökt med spik och tjilevippen, utan resultat. Tänkte att om alla möbler blir pyttesmå så är de lättare att packa och flytta på. Alla tips är hjärtligt välkomna.

6 Comments:

At 13 januari, 2007 00:04, Blogger Pytti said...

jag är ledsen men jag tror inte det finns några genvägar till det där eländet....men lycka till!

och hojta till om du behöver hjälp.

 
At 13 januari, 2007 00:04, Blogger Pytti said...

jag är ledsen men jag tror inte det finns några genvägar till det där eländet....men lycka till!

och hojta till om du behöver hjälp.

 
At 13 januari, 2007 18:15, Anonymous Anonym said...

kuligt :)
vi måste ses snart
kram

 
At 13 januari, 2007 18:30, Anonymous Anonym said...

min lilla trollformel är att man anlitar familj o vänner. Nackdelen är dock att man vet inte vad som är packat vart. Fråga min mamma,hon vet :)

 
At 13 januari, 2007 20:12, Anonymous Anonym said...

Du har flyt i livet du. ;-)

Klar med XML-kursen? Inte jag, sitter och pluggar just nu (kul lördags sysselsättning). ;-)

 
At 13 januari, 2007 22:54, Blogger Lotta said...

Pyttis trollformel verkar inte alls bra, evelinas är lite bättre:)

Jag lovar att hojta för fulla munnar...

Jaa Annika vi måste ses snart, är ju dölänge sen. Jag vill träffa er alla!

Xml-kursen, nja inte riktigt klar. Har hela inlämning 5 klar, pust. Har dock gett mig ledigt hela helgen, så nu ligger jag bara på rygg och äter chokladpudding. Mums!

 

Skicka en kommentar

<< Home